استیلی: از پروین انتظار حمایت داشتم
استيلي بعد از چند روز جدايي از پرسپوليس در گفت‌وگو با همشهري گوشه‌هايي از مكنونات قلبي‌اش را بازگو مي‌كند.

* بعد از جدايي از پرسپوليس چه احساسي داري؟

پرسپوليس را با تمام وجود دوست دارم جدايي از پرسپوليس واقعاً براي من سخت بود اما به خاطر تيم سعي كردم بي‌سروصدا با اين مسئله كنار بيايم.

* يعني واقعاً با اين موضوع كنار آمده‌ايد؟

ببينيد، چند بار تيم در بحران بدي قرار داشت اما با تمام وجود كمك كردم تا از اين مسائل خارج شود اوج اين مسائل بحران مالي تيم بود و مسائل ديگر كه با همه توان كمك كردم و بازيكنان را نسبت به شرايط حساس تيم آگاه ساختم.

* از جلسه دنيزلي با انصاري‌فرد در مورد بركناري خودتان قبل از سفر سرمربي تيم خبر نداشتيد؟

نه اصلاً، بعداً از اين موضوع باخبر شدم بعد از تعطيلي چندروزه زماني كه مي‌خواستم بر سر تمرينات حاضر شوم مديرعامل باشگاه به من گفت كه به تمرين نروم و من هم به اين موضوع گردن نهادم و متوجه بسياري از مسائل شدم.

* پس چرا بعد از نرفتن بر سر تمرينات مصاحبه كرديد و عليه دنيزلي موضع گرفتيد؟

به هرحال من دوست داشتم اگر مسئله‌اي وجود داشت بين من و دنيزلي حل شود دوست نداشتم همه از اين موضوع باخبر شوند و آخر همه خودم از موضوع مطلع شوم. فكر مي‌كنم اگر رودررو صحبت مي‌كرديم مسئله به شكل بهتري حل مي‌شد.

* اختلافات دنيزلي با شما از كجا شروع شد؟

واقعاً نمي‌دانم از كجا ناراحتي ايشان شروع شد اما مهم اين بود كه هيچ وقت به خود من چيزي در مورد ناراحتي‌ و گلايه‌اش نگفت تا مسائل به شكل اخير درآمد.

* و حالا با كنار گذاشتنت كنار آمده‌اي؟

باور كنيد هواداران پرسپوليس هرجا مرا مي‌بينند دليل جدايي‌ام را مي‌پرسند. توضيح اين مسئله براي من سخت است اما به خاطر نتيجه‌گيري پرسپوليس دوست دارم خيلي از مسائل را بازگو نكنم. مهم اين است كه هميشه سعي كرده‌ام خالصانه كار كنم و در كار مربيگري‌ام صادق باشم. حرف نزدم چون دوست ندارم پرسپوليس با حاشيه جديدي مواجه شود.

* صحبت‌هايي در مورد بازگشت مجدد شما شنيده شد؟

ديگر برنمي‌گردم حداقل تا زماني كه دنيزلي هست حضور من در پرسپوليس غيرممكن است. فكر مي‌كنم احترام بين من و سرمربي از بين رفته است.

* انصاري‌فرد گفته مشكل شما و دنيزلي را حل خواهد كرد...

اين موضوع در اين فصل امكان‌پذير نيست به همان دلايلي كه گفتم و برايتان توضيح دادم اما...

* اما چي؟

من به همه بزرگ‌ترها و افرادي كه با آن‌ها كار كردم احترام مي‌گذارم. مطمئن باشيد با وجود اين مسئله در آينده هم به دنيزلي احترام مي‌گذارم و از ايشان تعريف مي‌كنم چون به اصول اخلاقي پاي‌بند هستم.

* شما رفتار توهين‌آميز دنيزلي را دليل اصلي جدايي‌تان عنوان كرديد در حالي كه مدت تقريباً زيادي را با ايشان كار كرديد؟

دوست نداشتم به هر دليل از پرسپوليس جدا شوم اما بعدآً شرايط به گونه‌اي پيش رفت كه امكان ادامه همكاري وجود نداشت.

* واضح‌تر صحبت مي‌كنيد؟

خيلي سعي كردم با اخلاق دنيزلي كنار بيايم اما عزتم را بيشتر از كاركردن دوست داشتم هرچه گذشت شرايط بدتر شد. هر روز يك موضوع جديد را به من نسبت مي‌داد؛ باند و باندبازي و ... به همين دليل بايد از پرسپوليس جدا مي‌شدم پس از آن رفاقت من و كريم باقري و دست آخر رابطه من با آري‌هان بهانه دنيزلي براي جدايي من عنوان شد.

* چه زمان متوجه شديد كه ديگر قادر به كاركردن با دنيزلي نيستيد؟

در بازي با ذوب‌آهن. رفتار دنيزلي در اين بازي كاملاً با من تغيير كرده بود. ناصر صادقي شاهد اين مسائل است. ناراحتي‌هاي قبلي‌ام در بازي ذوب‌آهن به اوج خود رسيد و تحمل آن امكان‌پذير نبود.

* چرا بعد از جدايي‌ات قديمي‌هاي پرسپوليس از تو حمايت نكردند؟

من به همه احترام مي‌گذارم اما احتياجي به حمايت كسي ندارم، چون در واقع طوري زندگي كرده‌ام كه نيازي به حمايت شخص خاصي ندارم.

* يعني مثلاً از عدم حمايت پروين ناراحت نشدي؟

حقيقتاً قدري از اين موضوع ناراحت شدم اماگفتم پروين شايد به خاطر يك سري مسائل از من حمايت نكرد.

* انصاري‌فرد گفته دنيزلي سخت‌گير است اما توهين نمي‌كند، يعني دقيقاً برخلاف صحبت‌هاي شما؟

رفتار ايشان با من توهين‌آميز بود. برخوردش را در روي نيمكت و در حين تمرينات مي‌ديدم و نمي‌توانم اين مسائل را انكار كنم.

* رفتارهايش با شما اصلاح نشد؟

چرا، اتفاقاً كمتر شد. زماني كه يكي از روزنامه‌ها نوشت ايشان به نوع بدي با بازيكنان و مربيان ايراني برخورد مي‌كند دنيزلي در رفتارش تا حدودي تجديدنظر كرد اما كلاً اخلاقش آن طور كه بايد و شايد تغيير نكرد.

* و حرف آخر؟

من با باشگاه قرارداد دارم پرسپوليس خانه من است روي نيمكت تيم نيستم اما دليل نمي‌شود از كمك به باشگاه خودم دريغ كنم مطمئناً مجدداً به پرسپوليس بازمي‌گردم. زمان آن دير نيست..
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا